SOCIAL MEDIA

perjantai 8. syyskuuta 2017

PALUU ARKEEN- VIIKKO KUULUMISET SIIS

Heiskan!


Lomat on lusittu ja arkeen on palattu. Hyvältä tuntuu ja täytyy todeta että loma laiskistaa ihmisiä, eikä se väärin ole. Tai ainakin minulle kävi niin. Ensimmäisen ja toisen viikon aikana sitä jaksoi vielä ahkeroida kotona. Sitten alkoi Frasier maraton ja sitä huomasi lojuvansa sohvan pohjalla vähän väliä laiskotellen. Nyt kun arkeen on palattu, olen huojentunut siitä että laiskottelut on saanut jäädä. JA HERKUTTELUT hope so. 


Alkuviikko minulla meni vapaapäivillä ja nyt loppu viikon olen töissä. Tänään on ollut oikein kiva fridaymood vaikka viikonlopuksi on töitä tiedossa. Täytyy todeta, että olen onnellinen että saan tehdä sellaista työtä mistä saan itselleni vain enemmän energiaa hektisten päivien jälkeen kun vauhti jää päälle ja unenlahjoista että osaan kuitenkin ladata akkuni aina kun tarvis. 

Ensi viikolla ahkeroidaan pitkällä työputkella joiden vapaa-ajalle olen tuttuun tapaani tehnyt jo etukäteen suunnitelmia. Niistä sitten ensi viikolla. Nyt hyvää viikonloppua!


Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista :-)